piątek, 18 listopada 2011

Muchomorkowo

Nudziło nam się ostatnio i mieliśmy w planie odbijanie łapek i stópek, więc przy okazji zmajstrowaliśmy tez muchomorki. A co :)  Julcia robiła muchomorka podpatrzonego u innej grupy w przedszkolu. Podstawą muchomorka jest rolka po papierze, na górze prościutko- przyklejony kołnierzyk i kapelusz z jednej strony. Można też zrobić kapelusz z naciętego koła i tak to robiłam kiedyś z dzieciakami w szkole, ale Julcia chciała takiego. Na kapeluszu obowiązkowo kropeczki z  dziurkacza. Dzieciaki je uwielbiają :)
Krzysiu przykleił tylko grzecznie elementy wycięte przeze mnie. W dodatku dużo mu pomagałam, więc w sumie wyszło na to, że to ja zrobiłam tego drugiego. Ale sam przyklejał kropeczki. Ja mu tylko pokazywałam gdzie :) No więc wyszło mu tak trochę za idealnie jak na dwulatka, prawda? :)






1 komentarz: