piątek, 4 maja 2012

Pierwsze wyróżnienie dla mojego bloga!!!!

Z ogromną przyjemnością informuję, że mój blog otrzymał wyróżnienie od Buby. Bardzo, bardzo dziękuję!!!! Miło wiedzieć, że nie pisze się tylko dla siebie, ale że komuś to się może przydać :)






Zasady zabawy:
- umieścić link do osoby, która mnie nominowała
- wkleić logo do zabawy
-  napisać o sobie w 7 zdaniach
- nominować kolejnych 10 blogów


No to piszę o sobie najpierw :)
Jestem żoną i mamą dwóch łobuzów- Julki i Krzysia.
Uczę w klasach I-III i uwielbiam swoją pracę.
Nie wyobrażam sobie życia bez książek i muzyki.
Bardzo lubię muzykę klasyczną, choć nie rozpoznałabym z nazwy chyba żadnego utworu :)
Cały rok czekam na wakacje nad morzem, które uwielbiam.
Najbardziej na świecie kocham śmiech moich dzieci.
Jeszcze nie znalazłam w życiu tego, w czym czułabym się naprawdę dobra.

A do nagrody nominuje blogi: (kolejność zupełnie przypadkowa :) ) Przepraszam, że nie 10, ale jakoś tak wyszło, że jest ich trochę mniej :)
1. My Montessori
2. Kreatywna mama- choć blog już można nieaktualny niestety
3. Kolorowe zacisze
4. A tak się bawimy
5. Dziurek i takie tam
6. Nasze czekoladowe szczęście
7. W pomyskowym świecie

Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz