wtorek, 10 maja 2011

Łubowo

Przed świętami pisałam, że jadę z dzieciakami na wycieczkę do gospodarstwa agroturystycznego do Łubowa, niedaleko Gniezna. Jechałąm tam pierwszy raz, a nikt z moich znajomych tam jeszcze nie był i nie umiał mi nic powiedzieć o tym miejscu.

Teraz, kiedy sama tam byłam, mogę z czystym sumieniem polecić wam to miejsce na wycieczki szkolne. Sama plusy według mnie:
- mili właściciele
- łatwy kontakt
- ładne miejsce, dzieciaki mają się gdzie wybiegać
- zwierzęta są atrakcją same w sobie
- bardzo ciekawe zajęcia, które prowadziła bardzo dobrze przygotowana właścicielka
- sala do warsztatów świetnie zrobiona, nie mogłam się napatrzeć- pełno starych sprzętów, które tworzą niesamowity klimat. A za starymi drzwiami........współczesna łazienka. I to niepewne spojrzenie uczniów, kiedy im pokazujesz, za które drzwi maja iść siusiu (szczególnie po opowieściahc właścicielki o wychodkach) BEZCENNE!!!! :D
-kawka z kozim mleczkiem dla opiekunów na dzień dobry :)
- możliwość kupienia produktów z koziego mleka
- ognisko z zadaszonymi ławeczkami

Generalnie, uważam , że jest to miejsce warte polecenia. A więc polecam :)
Więcej TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz