środa, 26 października 2011

Odloty i przyloty ptaków

Dawno tu mnie nie było. Czasu jakoś ciągle brakuje. Teraz do piątku siedzę z małym w domu, bo ma zapalenie uszu, więc mogę coś wkleić. A potem postaram się tez zaglądać tu bardziej regularnie. Inaczej już zupełnie nikt tu nie będzie zaglądał :(

Ptaszki jesienne:
 przy okazji mówienia o ptakach trzeba było zrobić jakąś pracę plastyczną. W przewodniku metodycznym, było tradycyjnie- tabelka z podziałem na odlatujące, przylatujące i tymi, które zostają na zimę. I do tego osobno rysunki jakieś. Ale jakoś mnie to nie przekonało i postanowiłam to połączyć.

Dzieci dostały ode mnie kontury ptaków, które odrysowały dwustronnie, pokolorowały i przykleiły do odpowiedniego sznurka, pod napisem. Ptaki są dwustronne (choć nie idealnie symetryczne :) ), a na skrzydełkach mają dyskretny (mniej lub więcej) napis- imię dziecka i nazwa ptaka.
Praca prosta i niezbyt czasochłonna, a fajnie wygląda na gazetce. :) Polecam.










 Niektóre dzieci bardzo się przyłożyły do swojej pracy :)

1 komentarz: