czwartek, 29 lipca 2010

hokej w lesie

Tak, tak, dobrze widzicie- w lesie tez można grać w hokeja. A ile przy tym uciechy. Widziałam osobiście, Co prawda, nie grałam, ale od samego patrzenia robiło się wesoło :)
Zabawę można przeprowadzić również na boisku szkolnym czy też w ogródku. Bez lodowiska :)
Już opisuję szczegóły.
Do zabawy sa potrzebne:
- duży kawałek brezentu
- mopy- po jednym na uczestnika
- wiadra z wodą
- mydło w kostce

Brezent lub gruba folia spełnia rolę boiska- lodowiska. Uczestnicy wchodzą na nie boso. Każdy trzyma w ręce mopa. Zadanie obu drużyn polega na tym, by trafić krążkiem- w tej roli mydło do bramki - wyznaczają ja wiadra, pełniące podwójną rolę. Przed rozpoczęciem gry należy bowiem boisko obficie zlać wodą :) Zabawa murowana. Widziałam to w wersji dla zuchów, ale jestem przekonana, że dorośli bawiliby się równie dobrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz